ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Під час дистанційного навчання створіть для своїх дітей сприятливі умови, в яких врахуйте наступні рекомендації:
Облаштуй зручне домашнє навчальне середовище.
- Організуйте робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.
- Дотримуйтесь правил, що предмети, якими Ваші діти користуються щодня, повинні знаходитися «під рукою», щоб під час роботи не витрачати час на пошук.
- На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.
- Зовнішній вигляд також має значення.
- Візьміть собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл і приладдя на завтра.
II Самоорганізація навчання.
- Робочий день треба починати відповідно розкладу занять. О 8.00 годині ранку Ви отримаєте сповіщення про відкритий доступ до навчального матеріалу поточного дня.
- Уважно ознайомся з графіком проведення Zoom конференцій. Це дасть тобі змогу правильно спланувати свій навчальний день.
- Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань.
- Роби перерви між виконанням уроків.
- Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
- Пам’ятайте у синхронному режимі усі діти долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.
- В асинхронному режимі навчання діти можуть працювати у власному темпі та в зручний для себе час дотримуючись терміну здачі роботи.
- Роботи приймаються до встановленого часу, субота та неділя вихідні дні.
- Онлайн консультацію можна отримати, зателефонувавши Вашому вихователю.
III При виконанні навчального матеріалу:
- Пам’ятайте про академічну доброчесність.
- Складайте розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так Ви будете бачити перспективу.
- Виконуйте завдання з дітьми своєчасно, не відкладай на «Потім».
- У виконані завдання дотримуйтесь чіткої інструкції від вихователя.
IV Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень.
- Правила поведінки на онлайн – уроці: коли вихователь пояснює, Ваш мікрофон вимкнутий.
- В чаті ведіть спілкування відповідно до теми, ставте запитання по суті заняття.
Коментарi