Хе-е-ей! Хто тут хоче бути здоровим? Мерщій!!! У цьому вам допоможе
Інструктор з фізичної культури
Тимошенко Олена Олексіївна
Освіта:
СЕРЕДНЯ-СПЕЦІАЛЬНА
Педагогічне звання:
"ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ"
Педагогічний стаж:
32 РОКИ
На посаді інструктора з фізичної культури:
12 РОКІВ
Педагогічне кредо:
"ФІЗИЧНІ ВПРАВИ МОЖУТЬ ЗАМІНИТИ БЕЗЛІЧ ЛІКІВ, АЛЕ ЖОДНІ ЛІКИ У СВІТІ НЕ МОЖУТЬ ЗАМІНИТИ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ"
Методична тема:
"ФОРМУВАННЯ РУХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
Сьогодні батьків та дітей перш за все цікавить питання, як саме укріпити здоров’я дітей. Ми всі добре знаємо, що здоров’я кожної людини повинно бути суто особистою справою. Медицина безумовно, займається цим питанням, але в той момент, коли людина захворіла. Кажуть що людина - коваль свого щастя, а значить вона повинна бути й ковалем свого здоров’я. тому в дитини з дня її народження потрібно формувати навички до дбайливого ставлення до свого здоров’я. Останнім часом головним напрямком педагогічного процесу є оздоровлення дітей.
Турбота про щастя і здоров’я фізичне і психічне, закладається саме в дитинстві. Здоров’я дитини, формування характеру, виховання в нього корисних навичок та вмінь – найважливіші завдання, які стоять перед педагогами.
Щоб ця робота мала успіх, батьки повинні стати не тільки спостерігачами, але й безпосередніми учасниками. Заклад дошкільної освіти забезпечує кваліфіковану роботу про зміцнення і збереження фізичного здоров’я дітей.
Поради батькам
Кожна родина, приводячи дитину до нашого дитсадка, насамперед хоче бачити її здоровою, фізично розвиненою, загартованою, захищеною від усяких негараздів. При цьому досить часто молоді мами або турботливі бабусі занадто перевантажують своїх малят застереженнями: не чіпай, не стрибай, не бігай, не кричи, вважаючи, що роблять дитині добро. Насправді малюк під такою опікою виростає інфантильним, фізично слабким, нездатним витримувати життєві навантаження. Тому треба дати зрозуміти батькам, що у дошкільному закладі будується повсякденне життя дитини, зокрема фізичної культури, яка являється складовою частиною загальної культури на основі принципів індивідуальності, послідовності, доступності, систематичності. Батьки повинні зрозуміти, що правильне використання традиційних та нетрадиційних форм роботи з фізичного виховання великою мірою сприяє повноцінному психічному розвиткові дитини та вдосконаленню її рухових функцій.
Видатний російський вчений-педагог К.Д.Ушинський зазначив: «Дайте дитині трохи порухатися, і вона знову подарує вам 10 хвилин уваги, а десять хвилин жвавої уваги, якщо ви зуміли їх використати, дадуть вам більше, ніж цілий тиждень напівсонних занять».
ЗАПОВІДІ НАСТАВНИКА
Десять професійних заповідей Миколи Єфименка – це основа його «Театру фізичного виховання та оздоровлення дітей». З цих простих постулатів можна побудувати картину світогляду нового «ігристого» педагога.
1. Йти за логікою природи (педагогіка повинна бути природною).
2. Фізичне виховання дітей має відбуватися за спіраллю, що розвивається.
3. Педагогічний спідометр, або загальнорозвивальні вправи (підбирай підготовчу частину заняття – уроку – відповідно до «еволюційної гімнастики»).
4. Поділ заняття на три частини повинен бути не формальним, а за фізіологічною суттю.
5. Театр фізичного виховання дітей – тотальний ігровий метод (граючи – оздоровлювати, граючи – виховувати, граючи – розвивати, граючи – навчати).
6. Позитивна світла енергія радості й задоволення (фізичне виховання повинно заряджати дітей позитивними емоціями).
7. Руховий портрет дитини «малює» методика ігрового тестування.
8. Створи тренажери сам!
9. Здоров’я здорових потребує профілактики й корекції.
10. Через рухи та гру – до виховання Людини майбутнього: комплексна педагогіка життя.
Коментарi